decoration

Запитання та відповіді

1. Як можна отримати персональний номер учасника Програми?

Персональний номер учасника вказано у верхньому правому кутку брошури для Пацієнта, яка видається з пакетом учасника Програми, лікуючим Лікарем.

Персональний номер учасника Програми на момент видачі Лікарем пакету учасника Програми не активний.

2. Який термін дії Програми?

Програма реалізується на території України (окрім тимчасово окупованих територій) та діє до прийняття компанією ТОВ «Тева Україна» рішення про її припинення .

Компанія ТОВ «Тева Україна» може припинити дію Програми, про що Вас буде проінформовано SMS-повідомленням.

3. Як стати учасником Програми?

Для реєстрації в Програмі, Вам потрібно звернутися до Вашого лікуючого Лікаря, отримати від нього пакет учасника Програми та зареєструватись у Програмі через сайт Програми, що знаходиться за посиланням: www.lifemoments.com.ua/.

Технічна підтримка у реєстрації надається на інформаційній лінії Програми за номером телефону: 0 800 50 04 05 (вартість телефонних викликів на номер Інформаційної лінії Програми оплачується згідно з тарифами Вашого оператора).

4. Що потрібно, для реєстрації в Програмі?

1.Для реєстрації в Програмі Вам потрібно заповнити форму реєстрації та завантажити призначення Лікаря (скан-копія чи фотографія рецепта на лікарський засіб Програми або фотографія чи скан-копія консультативного висновку лікаря або фотографія чи скан-копія електронного рецепту) та паспортні дані (скан-копія чи фотографія першої сторінки паспорта у формі книжечки або скан-копія чи фотографія титульної сторони ІD картки або фотографія чи скан-копія ID картки з додатку Дія).

2.Ознайомитись з правилами Програми, умовами згоди та політики конфіденційності розміщеними на сайті Програми, надати згоду на участь у Програмі та на обробку персональних даних. Персональний номер активується після реєстрації на сайті.

5. Яка інформація потрібна для реєстрації у Програмі?

Для реєстрації, Вам необхідно вказати наступну інформацію: стать, діагноз, місто, медичний заклад де працює Лікар, вік, номер телефону, персональний номер учасника, призначення Лікаря (скан-копія чи фотографія рецепта на лікарський засіб Програми або фотографія чи скан-копія консультативного висновку лікаря або фотографія чи скан-копія електронного рецепту) та Ваші паспортні дані (скан-копія чи фотографія першої сторінки паспорта у формі книжечки або скан-копія чи фотографія титульної сторони ІD картки або фотографія чи скан-копія ID картки з додатку Дія).

6. Яка знижка на придбання лікарського засобу по Програмі?

Учасник Програми, якому Лікарем призначений лікарський засіб з діючою речовиною фреманезумаб, в рамках Програми має можливість придбати у Партнерів Програми лікарський засіб, у форматі 1+1, перша упаковка лікарського засобу оплачується за повною вартістю, а друга за ціною 0,11 грн.

Ознайомитися з переліком Партнерів що беруть участь в Програмі, Ви можете самостійно на сайті Програми або дізнатися у оператора Інформаційної лінії за номером телефону: 0 800 50 04 05 (вартість телефонних викликів на номер Інформаційної лінії Програми оплачується згідно з тарифами Вашого оператора).

Детальну інформацію про перелік лікарських засобів, що беруть участь у Програмі, можна дізнатися за номером інформаційної лінії Програми 0 800 50 04 05 та/або у Партнерів Програми.

Ajov-UA-00160 EXP Aug 31st2024