decoration

Правила

1. Загальні положення

1.1. Беручи до уваги поточну економічну ситуацію в Україні і необхідність розширення доступу пацієнтів до ефективних лікарських засобів, Компанія ТОВ «ТЕВА УКРАЇНА» (далі — «Компанія») має намір вжити заходів задля підвищення доступності окремої продукції Компанії для кінцевих споживачів шляхом впровадження Програми «Моменти життя від Теви» (далі – «Програма»). До процесу реалізації залучена окрема компанія-адміністратор — Товариство з обмеженою відповідальністю «ПАРАДІГМ ГРУПА», юридична особа, зареєстрована і діюча за законодавством України, зареєстрована за адресою бульвар Дружби Народів, 7, оф. 73, м. Київ, 01042, Україна (далі — «Адміністратор Програми»).

1.2. Програма реалізується відповідно до даних Правил.

1.3. Дані Правила розміщуються на вебсайті Програми і знаходяться у відкритому доступі для ознайомлення з ними усіма зацікавленими особами, а також можуть бути надані по запиту будь-якої зацікавленої особи.

1.4. Вебсайт Програми знаходиться за адресою: www.lifemoments.сom.ua

1.5. Телефонний номер гарячої лінії Програми: 0800 50 04 05 (далі — «Гаряча лінія Програми»). Вартість телефонних викликів на номер гарячої лінії Програми оплачуються згідно тарифів Вашого оператора

2. Період та територія проведення Програми

2.1. Програма діє до 31 грудня 2022 року.

2.2. Програма діє на території України (крім анексованих територій та зони проведення операції Об’єднаних сил) в аптечних закладах-учасниках Програми.

Кількість Продукції є обмеженою.

2.3. Компанія залишає за собою право змінювати умови участі в Програмі, розмір знижки, виключати з Програми існуючі або додавати до Програми нові продукти чи послуги, продовжити, призупинити або зупинити Програму без попередження учасників Програми.

3. Продукція, включена до Програми

3.1. Перелік Продукції, що бере участь в Програмі можна дізнатися за номером гарячої лінії Програми та/або в аптеках, які беруть участь у Програми.

4. Механізм дії Програми

4.1 Під час проведення консультації Лікар інформує Пацієнта про Програму та надає йому інформаційний буклет Пацієнта з інформацією про програму, персональним номером та додатковою інструкцією про реєстрацію програмі.

4.2 Пацієнт переходить за посилання www.lifemoments.com.ua та натискає кнопку «Зареєструватися».

4.3. Для реєстрації Пацієнт повинен зазначити наступну інформацію:

1. Стать

2. Вік

3. Діагноз

4. Номер телефону

5. Місто

6. Персональний номер з брошури

7. Медичний заклад де працює лікар

Після цього Пацієнт повинен завантажити копію призначення лікаря та фото першої сторінки паспорту, ознайомитись з правилами Програми та надати згоду на обробку персональних даних, проставивши відповідну відмітку та натиснути кнопку «Зареєструватися».

4.3. Після цього Адміністратор Програми здійснює перевірку коректності зазначених даних та в разі якщо всі дані зазначені вірно відправляє СМС – повідомлення «Вітаємо Ви успішно зареєструвалися в Програмі».

4.4. У випадку якщо вказані дані не достовірні ( дані зазначені при реєстрації не співпадають з паспортними даними) Адміністратор Програми надсилає Пацієнту СМС – повідомлення «Просимо вибачення, при реєстрації Ви вказали не вірні дані» і одночасно оператор гарячої лінії здійснює дзвінок з метою уточнення даних та для допомоги в реєстрації Пацієнту.

4.4. У випадку відмови Пацієнтом в надані вірних даних, Адміністратор програми має право заборонити участь в Програмі Пацієнту.

4.5. Здійснивши реєстрацію Пацієнт таким чином підтверджує, що він дає згоду на обробку своїх персональних даних, ознайомлений з цими Правилами проведення Програми, приймає умови участі в Програмі, згоден з ними та зобов'язується їх виконувати.

4.6. Один персональний номер може використовуватися одним Пацієнтом, з номера телефона, який було зазначено під час реєстрації в Програмі. Адміністратор Програми лишає за собою право здійснювати перевірку виконання даної вимоги Правил шляхом направлення СМС повідомлення на номер, на який був вказаний під час реєстрації Пацієнтом з кодом підтвердження. У такому разі надання знижок чи інших переваг передбачених Програмою можливе лише після повідомлення Пацієнтом правильного коду підтвердження особі, що здійснює відпуск Продукції та/або здійснює дії пов’язані з наданням інших переваг передбачених Програмою.

4.7. Програма передбачає зниження вартості терапії Продукцією, яка бере участь у Програмі, для Пацієнтів, яким лікар призначив відповідну терапію. Знижка надається споживачу в аптечних закладах — учасниках Програми, перелік яких міститься на веб-сайті Програми в розділі "Аптеки".

4.8. Персональний номер надає можливість Пацієнту купити лікарський засіб по акції 1+1, перша упаковка лікарського засобу оплачується по повній вартості а наступна по акційній ціні 0,11 грн.

4.9. Для купівлі лікарського засобу по акції 1+1 пацієнт називає провізору персональний номер учасника програми.

4.10. Персональний номер дає можливість Пацієнту придбати лікарський засіб в не обмежений кількості. Компанія має право змінити зазначений вище ліміт Продукції, за наявності причин, які на думку Компанії будуть поважними. Таке рішення про розширення ліміту не може бути гарантованим та приймається у якості виключення на розсуд Компанії.

5. Персональні дані

5.1. Реєструючись в Програмі, Пацієнт тим самим надає свою згоду та дозвіл ТОВ «ПАРАДІГМ ГРУПА» на збирання, обробку будь-яким способом та безкоштовне використання наданих персональних даних, а саме: прізвища, ім’я, по батькові, номера телефону, статі, діагнозу, віку, місто проживання, призначення лікарського засобу, назви медичного закладу, де працює Лікар, що призначив лікарський засіб, паспортні дані, інших даних щодо Продукції Компанії придбаних у рамках Програми (а саме: найменування Продукції, кількість та місце придбання), а також інших даних, що самостійно надаються для участі в Програмі, або будуть надані ТОВ «ПАРАДІГМ ГРУПА» в майбутньому (надалі — «Персональні дані»). Обробка персональних даних про расове або етнічне походження, політичні, релігійні або світоглядні переконання, членство в політичних партіях та професійних спілках- НЕ ЗДІЙСНЮЄТЬСЯ.

5.2 Персональні дані зберігаються в базі даних чи окремо та використовуються для цілей реалізації Програми та з метою організації повідомлень та розсилки інформаційних матеріалів щодо Програми. Реєстрацією в Програмі Пацієнт підтверджує свою згоду на отримання смс повідомлень та/або дзвінків та отриманням інформації/матеріалів щодо Програми. Дана згода діє впродовж строку дії Програми, але може бути відкликана в будь-який час, шляхом повідомлення про відкликання згоди під час здійснення телефонного дзвінка на Інформаційну лінію Програми. У разі відкликання згоди на обробку персональних даних, споживач втрачає право на подальшу участь у Програмі.

5.3.Надання такої згоди розглядається в розумінні відповідних положень Цивільного Кодексу України та Закону України "Про захист персональних даних".

5.4. Реєструючись в Програмі Пацієнт підтверджує, що з моменту реєстрації в Програмі він належним чином повідомлений про мету збору своїх Персональних даних, склад та зміст зібраних даних, права, передбачені в ст. 8 Закону України «Про захист персональних даних», та осіб, яким її дані передаються.

5.5. Володільцем персональних даних учасників програми «Моменти життя від Теви» є ТОВ«ПАРАДІГМ ГРУПА», юридична особа, зареєстрована й діюча за законодавством України, зареєстрована за адресою бульвар Дружби Народів, 7, оф. 73, м. Київ, 01042, Україна — «Адміністратор Програми» через веб-сайт: https://www.lifemoments.com.ua

6. Розсилки

6.1. Реєструючись в Програмі, Пацієнт тим самим надає свою згоду на отримання розсилки на мобільний номер телефону у вигляді СМС чи повідомлень на електронні сервіси передачі повідомлень (месенджери), які зареєстровані за номером мобільного телефону щодо:

• змін умов Програми;

• доступності Продукції Компанії;

• нагадувань щодо участі Споживача у Програмі;

• інформації/матеріалів щодо Програми

6.2. Пацієнт у будь-який час протягом строку дії Програми може відмовитись від розсилки шляхом звернення на Інформаційну лінію Програми (вартість дзвінка відповідно до тарифів Вашого оператора).

6.3. У будь-який час Пацієнт може звернутись на Інформаційну лінію Програми та поновити розсилку на номер телефону, який зареєстрований у Програмі.

6.4. Розсилка не є рекламою лікарських засобів, а здійснюється виключно з метою інформування Пацієнта про питання, пов’язані з його участю у Програмі.

Ajov-UA-00103 EXP Sept 2023